ZÁKAZNICKÁ LINKA 800 400 300

FAQ

ZDE MŮŽETE ZÍSKAT ODPOVĚDI NA VAŠE OTÁZKY
1
Nejde mi odesílat pošta.
Zkontrolujte, zda li máte správně nastavený účet. SMTP nastavte na SMTP.grepnet.cz.
2
Nemohu se připojit k internetu, ale signál mám dobrý.
Zkontrolujte WiFi router (proud, připojení), popřípadně zkuste restartovat WiFi.
3
Mám od vás TV, ale nevidím žádný program.
Zkontrolujte, zda li máte připojen kabel do TV a jestli máte TV přepnutou na vstup z STB (AV, HDMI).
4
Chci připojit další notebook, ale nevím název sítě ani heslo.
V případě, že používáte náš router, zavolejte na hotline a náš technik vás navede.
5
Jsem na optice, ale nemohu se dostat na internet. Všechno mi svítí, ale nevidím svoji síť.
Zkontrolujte notebook, je li zapnutá WiFi karta.
6
Mám jiný PC a nemohu se dostat na internet.
Zkontrolujte správnost IP adresy (statická/DHCP) dle místa připojení.