800 400 300
Po-Pá 8:00-20:00 | So-Ne-Svátky 8:00-19:00

Zákaznické centrum:

Žitná 2324/16
466 01 Jablonec nad Nisou

Zákaznická linka: 800 400 300
Telefon: +420 483 317 050
Telefon: +420 483 317 517
Email: info@grepa.cz

Provozní doba:

Pondělí 8:00 - 16:00
Úterý 10:30 - 16:00
Středa 8:00 - 16:00
Čtvrtek 10:30 - 16:00
Pátek 8:00 - 16:00

Fakturační údaje:

GREPA Networks s.r.o.
Ant. Barcala 1446/26a, České Budějovice 2
370 05 České Budějovice

: 25492900
DIČ: CZ25492900
Datová schránka: hya84ep

Bankovní spojení: Oberbank AG
Číslo bankovního účtu: 2291104131/8040

Spisová složka:

Spisová značka: C 20842
vedená u rejstříkového soudu
v Ústí nad Labem

Lze hradit platby za služby přes SIPO nebo INKASEM?

Bohužel, služby SIPO a INKASO zřízeny nemáme. Platby lze hradit platebním příkazem z účtu, nejlepší je nastavit si trvalý platební příkaz, jelikož částka se nemění. Dále je možno hradit službu přímo u nás na klientském centru hotově nebo platební kartou, nebo poslat platbu složenkou z České pošty, kterou si vyplníte. Možné je také vložit platbu na náš účet přímo na některé z bank, na kterých máme účet zřízený (Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Oberbank).

Jaké jsou údaje pro zaslání platby za službu?

Číslo účtu: 2291104131/8040, jako VS zadejte 10-ti místné číslo vaší smlouvy.

Jaká je splatnost platby za službu?

Službu je nutné uhradit za konkrétní měsíc vždy do konce toho měsíce.

Jakým způsobem lze podat výpověď smlouvy?

Výpověď smlouvy lze zaslat emailem na emailovou adresu: info@grepa.cz. Výpověď můžete formulovat vlastními slovy, nebo můžete použít formulář pro Odstoupení od smlouvy, který najdete na našich webových stránkách v sekci Podpora - Dokumenty ke stažení - Odstoupení od smlouvy.

Jaká je výpovědní doba?

Výpovědní doba je 30 dnů a začíná běžet první den po obdržení výpovědi.

Jak se přihlásit na klientský účet?

Na našich webových stránkách www.grepnet.cz kliknete na odkaz Můj Grep (v horní oranžové liště vpravo). Zde klikněte na oranžové tlačítko Nemám ještě účet. Vyplňte údaje v registračním formuláři – Vaše jméno, příjmení, email a telefonní číslo. Po odeslání registrace Vám na uvedené telefonní číslo přijde SMS s šestimístným heslem (v některých případech může doručení sms chvilku trvat, čeká se na ruční spárování, prosím vyčkejte), které zadáte v klientské zóně společně s Vaší emailovou adresou a přihlásíte se na svůj klientský účet.

Jak je možné změnit smlouvu?

Pokud chcete změnit údaje na smlouvě příjmení, službu, cenu služby,..., je nutné, abyste se dostavili k nám na klientské centrum na adrese Žitná 16, Jablonec nad Nisou k podpisu změny smlouvy.

Nejde se mi připojit na internet. Jak mám postupovat?

Optické nebo bezdrátové připojení na metalickém rozvodu

  • Zkontrolujte zapojení všech datových kabelů do routeru. Vstupní datový kabel musí být standardně zapojený do zdířky "WAN" na routeru, často bývá také barevné odlišený od ostatních ethernetových zdířek. Při správném zapojení by na routeru měla svítit odpovídající kontrolka. V případě vstupního kabelu je to kontrolka "WAN/ikona zeměkoule".
  • Zkontrolujte, že je Vaše zařízení připojeno k routeru. To znamená zkontrolujte jeho propojení datovým kabelem nebo zda-li jste připojeni na Vaši bezdrátovou wifi síť.
  • RESTARTUJTE router vytažením ze zásuvky na dobu nejméně 2 minut. V žádném případě nemačkejte na routeru žádná tlačítka! Mohli byste zařízení RESETOVAT a tím smazat důležitou konfiguraci nastavení.
  • Pokud ani jedna z těchto rad nepomohla, kontaktujte prosím naší Zákaznickou linku.

Optické připojení GPON (FTTH - optické vlákno přímo do bytu)

  • Zkontrolujte zapojení všech datových a optických kabelů do routeru. Při správném zapojení Vám na routeru musí svítit zeleně kontrolka PON.
  • Pokud Vám na routeru svítí červeně kontrolka LOS, zkontrolujte propojení mezi routerem a optickou zásuvkou. Propojovací optický kabel bývá zpravidla žlutý s modrými nebo zelenými konektory. V žádném případě nesmí být kabel nijak zdeformovaný nebo ohnutý do 90 stupňů, riskujete tím jeho zlomení.
  • Zkontrolujte, že je Vaše zařízení připojeno k routeru. To znamená zkontrolujte jeho propojení datovým kabelem nebo zda-li jste připojeni na Vaši bezdrátovou wifi síť.
  • RESTARTUJTE router vytažením ze zásuvky na dobu nejméně 2 minut. V žádném případě nemačkejte na routeru žádná tlačítka! Mohli byste zařízení RESETOVAT a tím smazat důležitou konfiguraci nastavení.
  • Pokud ani jedna z těchto rad nepomohla, kontaktujte prosím naší Zákaznickou linku.

Bezdrátové připojení 2,4GHz, 5Ghz nebo 60Ghz

  • Zkontrolujte zapojení všech datových kabelů do routeru a napaječe antény. Datový kabel vedoucí od antény musí být do napaječe zapojen do pozice "Poe", která tuto anténu napájí proudem. Do druhé pozice "Lan" bývá zpravidla zapojený router. V žádném případě nesmíte tyto kabely zaměnit, mohlo by dojít k odpálení ethernetové zdířky na Vašem routeru. Při správném zapojení by na routeru měla svítit odpovídající kontrolka. V případě vstupního kabelu je to kontrolka "WAN/ikona zeměkoule".
  • Zkontrolujte, že je Vaše zařízení připojeno k routeru. To znamená zkontrolujte jeho propojení datovým kabelem nebo zda-li jste připojeni na Vaši bezdrátovou wifi síť.
  • RESTARTUJE anténu i router vytažením ze zásuvky na dobu nejméně 2 minut. V žádném případě nemačkejte na routeru ani napaječi žádná tlačítka! Mohli byste zařízení RESETOVAT a tím smazat důležitou konfiguraci nastavení.
  • Pokud ani jedna z těchto rad nepomohla, kontaktujte prosím naší Zákaznickou linku.

Nejde mi od Vás služba TV. Jak mám postupovat?

  • Zkontrolujte zapojení datového kabelu do Set-top boxu, případně na jeho druhém konci zapojení do datového rozbočovače.
  • Zkontrolujte propojení HDMI kabelu ze Set-top boxu do TV. Zároveň zkontrolujte zda-li máte na TV navolený správný vstup (často bývá tlačítko "source"). V případě zapojení pomocí kabelu HDMI to bývá volba HDMI 1 až 5.
  • RESTARTUJTE zařízení vytažením ze zásuvky nebo stisknutím kolébkového vypínače na zadní straně Set-top boxu. Po znovu zapnutí bude na displeji Set-top boxu svítit slovo BOOT, v tomto stavu se bude zařízení zhruba 2 minuty načítat. Po úspěšném restartování se na displeji zobrazí aktuální čas.
  • Pokud ani jedna z těchto rad nepomohla, kontaktujte prosím naší Zákaznickou linku.

Připojení se mi zdá pomalé, jak mohu provést měření rychlosti?

  • Nejjednodušším způsobem změření rychlosti internetu, je použít některý z internetových měřících programů. Doporučujeme využívat webovou stránku www.speedtest.net nebo speed.ui.com pro nejpřesnější měření.
  • Ujistěte se, že jste k routeru připojeni pokud možno sami a jste připojeni datovým kabelem. Měření rychlosti po WiFi je závislé na mnoha faktorech a není tudíž průkazné.
  • Pokud Vás trápí připojení po Wifi ale po kabelu je jinak vše v pořádku, kontaktujte naši Zákaznickou linku o konzultaci. Je možné, že Váš wifi router má nějakou závadu nebo je znát i jeho stáří. Důležitou roli hraje samozřejmě i použité pásmo 2,4 nebo 5Ghz a jeho samotné umístění. Wifi na frekvenci 2,4Ghz má větší dosah a nevadí mu tolik překážky, ale nedokáže propustit větší množství dat. 5Ghz je oproti tomu rychlostně podobně jako připojení kabelem, má však nižší dosah a překážky už jsou často zásadní problém.
  • Pokud rychlosti ani po kabelu nedosahují deklarovaných hodnot, kontaktujte prosím naší Zákaznickou linku.

Používám internetovou televizi od externího dodavatele a seká se mi. On tvrdí že na jeho straně problém není.

  • V tomto případě doporučujeme připojit IPTV set-top box pomocí datového kabelu. Připojení po wifi může velice ovlivňovat jeho datový tok.
  • Zjistěte si od Vašeho dodavatele IPTV, jakou rychlost jeho služba potřebuje k hladkému přehrávání. Například 3Mbp/s.
  • Upozorňujeme, že IPTV bude tuto rychlost ubírat z celkové rychlosti, kterou Vám dodáváme.

Povedlo se mi resetovat router. Jak mám nyní postupovat?

  • Ve většině případů je router i po resetu aktivní díky dynamickému přidělování adres, nebudete mít však nastavenou svoji bezdrátovou síť ani heslo. Většina dnešních routerů má tuto síť nastavenou v továrním nastavení a její název a heslo najdete většinou na štítku ze spoda routeru.
  • Pokud jste z lokality, kde zatím dynamické přidělování nemáme, je nutné nastavit do routeru statickou IP adresu pro jeho funkčnost. IP adresu jsme Vám schopni sdělit na naší Zákaznické lince.
  • Pokud si nevíte rady s nastavením routeru, rádi Vám pomůžeme telefonicky na dálku nebo je možné nám router donést na pobočku k bezplatnému znovunastavení.
  • Nastavení může provést technik i na místě, tato služba je však zpoplatněna dle platného ceníku.

Nejde mi odesílat pošta

  • Zkontrolujte si správně nastavené SMTP ve Vašem poštovním klientovi.
  • Náš server je "SMTP.grepnet.cz"

Dokumenty

Aktuální

Archiv

Proč Grepa?
Více než 20 let se staráme o spolehlivý internet
Jednička na trhu Jsme jedničkou na trhu
Rozšiřujeme připojení Rozšiřujeme naše připojení
Jsme tu pro vás
Po-Pá: 8:00 - 20:00
So-Ne: 8:00 - 19:00
Svátky: 8:00 - 19:00
Jednička na trhu Jsme jedničkou na trhu
Rozšiřujeme připojení Rozšiřujeme naše připojení
Jsme tu pro vás Po-Pá 8:00 - 20:00
So-Ne 8:00 - 19:00
Svátky 8:00 - 19:00