Žitná 2324/16
466 01 Jablonec nad Nisou
Zákaznická linka: 800 400 300
Telefon: +420 483 317 050
Telefon: +420 483 317 517
Email: info@grepa.cz
Pondělí 8:00 - 16:00
Úterý 10:30 - 16:00
Středa 8:00 - 16:00
Čtvrtek 10:30 - 16:00
Pátek 8:00 - 16:00
GREPA Networks s.r.o.
Ant. Barcala 1446/26a,
České Budějovice 2
370 05 České Budějovice
IČ: 25492900
DIČ: CZ25492900
Datová schránka: hya84ep
Bankovní spojení: Oberbank AG
Číslo bankovního účtu: 2291104131/8040
Spisová značka: C 20842
vedená u rejstříkového soudu
v Ústí nad Labem
Bohužel, služby SIPO a INKASO zřízeny nemáme. Platby lze hradit platebním příkazem z účtu, nejlepší je nastavit si trvalý platební příkaz, jelikož částka se nemění. Dále je možno hradit službu přímo u nás na klientském centru hotově nebo platební kartou, nebo poslat platbu složenkou z České pošty, kterou si vyplníte. Možné je také vložit platbu na náš účet přímo na některé z bank, na kterých máme účet zřízený (Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Oberbank).
Číslo účtu: 2291104131/8040, jako VS zadejte 10-ti místné číslo vaší smlouvy.
Službu je nutné uhradit za konkrétní měsíc vždy do konce toho měsíce.
Výpověď smlouvy lze zaslat emailem na emailovou adresu: info@grepa.cz. Výpověď můžete formulovat vlastními slovy, nebo můžete použít formulář pro Odstoupení od smlouvy, který najdete na našich webových stránkách v sekci Podpora - Dokumenty ke stažení - Odstoupení od smlouvy.
Výpovědní doba je 30 dnů a začíná běžet první den po obdržení výpovědi.
Na našich webových stránkách www.grepnet.cz kliknete na odkaz Můj Grep (v horní oranžové liště vpravo). Zde klikněte na oranžové tlačítko Nemám ještě účet. Vyplňte údaje v registračním formuláři – Vaše jméno, příjmení, email a telefonní číslo. Po odeslání registrace Vám na uvedené telefonní číslo přijde SMS s šestimístným heslem (v některých případech může doručení sms chvilku trvat, čeká se na ruční spárování, prosím vyčkejte), které zadáte v klientské zóně společně s Vaší emailovou adresou a přihlásíte se na svůj klientský účet.
Pokud chcete změnit údaje na smlouvě příjmení, službu, cenu služby,..., je nutné, abyste se dostavili k nám na klientské centrum na adrese Žitná 16, Jablonec nad Nisou k podpisu změny smlouvy.